I'minahurrycausethey'rewaitingdowninhell

innan jag började hotellkunskapskursen trodde jag att det skulle bli ett helvete. men britta är inte så farlig som alla säger och tror. en vanlig dag med britta kan Ivan ha högläsning för hela klassen, nån 60-årig pervers tants blogg där hon berättar om sina vilda nätter (euw ganska detaljerat) på lektionen. sista timmen brukar vi alltid prata om något helt annat än hotellkunskap.

hade prov idag, känns som det gick riktigt bra med tanke på att jag läst igenom det typ en gång.
borde läsa religionskunskap nu men nja, orka det lixom. istället kan man ju leka med camen och ta fula bilder.

leker fukki mähä.

tänkte köra en repris från igår, alltså kolla på idol och sen the last song. grinade massor igår, bra film! ett plus för snygg kille.
måste bara informera om att jag har träninsvärk i ena skinkan innan jag vandrar mot kylen, pusshej! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0