better than I know myself

Och så har man överlevt ännu en jul. Dock ingen snö i sikte, snarare vårväder med 10+, men det blev en rätt lyckad jul ändå. Inga hard feelings, bara massa julmat, julfilmer, brottning, paketöppning och kortspel hela dagen lång. Fick en del skönhetsprodukter, flytta-hemifrån-saker och mest nöjd är jag nog över mitt duntäcke och kudde. Tack Tomten.

På juldagen blev det ingen utgång eftersom alla krogar i norrtan bestämt sig för att ha 20+, men vi tog det inte lugnt för det. Kvällen började med finmiddag på donken följt av bio, The Stig-Helmer Story. Rätt kul film, den var ju svensk så man kan ju inte förvänta sig för mycket liksom. Kvällen slutade i Nysättra hon Nelin's, jag lekte frisör, vi förtärde jäger och hade det allmänt skoj all night long.

Nu taggar jag inför morgondagen, då blir det en sväng till huvudstaden med Frida för mellandags-shopping och på kvällen kööör vi. Onsdagsklubben is back! Tagg tagg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0