SVALKAR VINDEN

Grym uppdatering måste jag säga.
Har hursom haft en rätt bra vecka och helg. Torsdagen innehöll både jobb (servering på sparbanken) och roadtrip till täby för lite klädshopping med mina söta.
Fredagen innehöll jobb den med, i form av servering på mobergs. Ja tro det eller ej, jag jobbade på moset istället för att festa där. Wohoo raise your hands people, jä jä.
I lördags däremot blev det andra bullar, mobergscupen stod på schemat. Satt på en fotbollsläktare halva dagen, sen blev det middag med dom fina i hamnen och dagen slutade uppe på moset. The Fix spelade (hade aldrig hört dom förut så jag vet inte riktigt varför jag stod längst fram och lekte megafan med sångarens halvnakna kropp centimeter från ansiktet), men galen kväll var det i alla fall.
Idag har vi haft julmys hos mormor med tomtegröt, skinkmackor, pepparkakor och hela tjocka släkten. Och just nu taggar jag inför morgondagen, det vankas teambuilding och julbord med jobbet. woop woop.


vill så himla gärna åka utomlands just nu. samtidigt som jag längtar äckligt mycket efter sommaren. men jag vill ändå ha snö. wtf?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0