never trashy, just a little nasty


Hade en kanondag igår, trots den dåliga början. Skrothögen till bil jag har fick nåt ryck så jag fick stå 45 min på vägen och vänta på pappsen, han kom och räddade mig och nu funkar skiten igen.
När bilen var fixad åkte jag till Kista med Frida och shoppade, käkade gott och mös runt. Sen drog vi till Norrtan och vidare ut till Rådis med Ellen, Soffe och Linus. Dagen slutade på moset och vi hade det trevligt, ganska dåligt drag dock, men alltid kul att träffa folk.

Idag fyller bror min tjugotre barre, tänk vad gammal han blir lillskiten heheh. Det ska firas med kaffe och tårta senare ikväll, men först ska vi slänga ihop lite mat här innan vi svälter. Kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0