Goodbye 2011

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Jag fyllde 18 barre och gjorde allt det som hör därtill. Lärde mig köra bil och tog körkort, skaffade en efterlängtad tatuering och spenderade fler fredagsnätter på ett dansgolv än hemma. Awesome!

Har du några nyårslöften?
- Löften brukar bli omöjliga att hålla, så har mål istället. Mitt mål med det här året blir att ta studenten, åka på en långresa och flytta hemifrån. Med andra ord göra 2012 till det bästa året!

Vilka länder besökte du?
-
Blev en del resor till Åland och Finland fram och tillbaka, exotiskt huh!?

Bästa minnet från 2011?
- Finns så många så det är nästan omöjligt att välja. Kommer aldrig glömma de fyra veckorna i Skövde, 100% partykryssningen eller midsommardagen på Fejan, men det bästa var nog ändå hela sommaren. Mitt sista sommarlov. Fullproppat med sol, jobb och party med alla goa vänner. Ler bara jag tänker på det.

Sämsta minnet från 2011?
- I februari lyckades jag få vattkoppor av bror min. Vi var lite sena ja. Helvete vad dåligt jag mådde, och till på köpet fick jag magsjuka på samma gång. Mådde dubbeldåligt och låg däckad i två veckor och det tog ett tag att återhämta sig. Men man kan ju inte alltid må bra.

Bästa köpet?
- Min alldeles egna bil. Det är sån frihet att kunna ta sig var man vill när man vill!

Vad spenderade du mest pengar på?
- Bilen, bensin och mat. Äta bör man annars dör man. Alla dessa utgångar har inte heller varit gratis.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Mina underbara vänner gör mig alltid glad. Tänk vilken tur att just jag fick så bra människor omkring mig!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Jag har mina up and downs, men har nog mest varit glad.

Favoritprogram på TV?
- Helt ärligt så tittar jag inte speciellt mycket på tv, utan ser helst filmer/serier. Det bästa jag kan komma på nu som jag har sett på tv var Eldsjälsgalan, grät konstant i en timme hehe.

Är det något du saknade 2011 som du vill ha år 2012?
- Tur i kärlek och en utomlandsresa, tack.

Vad ser du mest framemot med år 2012?
- Att ta studenten och göra 2012 galnare än 2011!







Suddigare bilder får man leta efter, men åh vilka minnen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0