mitt hjärta blöder

bild
Har som vanligt haft en kanonhelg med mina homies. Torsdag och fredag bestod av jobb från morgon till kväll. På fredagen blev det aw på G innan vi drog oss till moset där det var full rulle. Har nog aldrig sett så mycket folk där, dansgolvet var proppfullt, Peter Siepen var dj och rockade som vanligt och det var så sjukt kul.
Efter knappt två timmars sömn gled jag iväg till jobbet och sen direkt hem till Sofi där det vankades middag, tårta och spel. Trots att vi alla nog helst av allt ville åka hem och sova slutade ändå kvällen på moset - igen. Lördagens dj sög däremot stenhårt och det var inte så överdrivet roligt folk så det blev inte så sent.

Efter helgens brist på sömn och att jag envisats med att ha tunn jacka trots minusgrader har jag lyckats dra på mig en förkylning, lagom såhär till lovet. Vaknade upp med feber och allt därtill så fick ställa in dagens planer, hoppas verkligen det går över fort så inte resten av veckan blir förstörd. Mitt sista lov evvaaaah liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0