Euphoria


Päronen var i Egypten förra veckan och med sig hem hade de denna till lilla mig. Luktar sommar och flaskan är ju hur söt som helst. Glad chey!

Känner mig så himla taggad på allt idag. Taggad på att köra steenhårt på träningen, taggad på att sköta kosten bättre så man ser resultat fortare och taggad på att ordna upp allt i skolan. Har börjat på alla hundra arbeten som ska vara inne innan påsk så har kommit en liten bit i alla fall. Ska verkligen försöka göra klart allt i tid nu, med tanke på att det faktiskt är det sista vi gör i skolan, evvaaaah. Ska ta mig i kragen nu, tagg tagg.
Till att börja med ska jag krypa ner under täcket och se till så att jag får min skönhetssömn. Kommer säkert vakna upp imorgon och skita i precis allt dehär haha... kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0